23 Şubat 2015 Pazartesi


  • Memleket isterim Ne başta dert ne gönülde hasret olsun; Kardeş kavgasına bir nihayet olsun.

  • Tekrar duyduğun gün sesimi gökkubbede, Hatırla ki mahşer günüdür Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum.

  • Bir kere Misafire çıkmış adın; İstesen istemesen gideceksin.

  • Ne belli yerim var, ne de sevdiğim biri Sürünüp gidiyorum…

  • Kuruyan sular gibi zamanı da kaybettik.

  • Yaş otuzbeş yolun yarısı.

  • Gönül tanrısına der ki, her mihnet kabulüm, yeter ki gün eksilmesin penceremden.

  • Evet hatırladım Küçük basit şeyler Yetiyor kederlenmeye Ya mutluluğa ?


  • Elimde Türkçe gibi güzel bir silahım var.

  • Aşık dediğin Mecnun misali kör.

  • Neden sonra farkına varıyorsun, etrafındaki korkunç ıssızlığın; yar olsun dost olsun ne arıyorsun, adresi belli mi vefasızlığın.

  • İstemem o dehşet gün gelip çatsın. Bana kimseler anam kadar yansın.

  • Desem ki. inan bana sevgilim inan, evimde şenliksin, bahçemde bahar; ve soframda en eski şarap.

  • Su insanı boğar, ateş yakarmış! Her doğan günün bir dert olduğunu, İnsan bu yaşa gelince anlarmış...

  • Memleket isterim yaşamak, sevmek gibi gönülden olsun; Olursa bir şikayet ölümden olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum