23 Şubat 2015 Pazartesi

  • Neler yapmadık şu vatan için! kimimiz öldük; kimimiz nutuk söyledik

  • İmkansız şey şiir yazmak aşıksan eğer; ve yazmamak, aylardan nisansa.

  • Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın!!!.

  • Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum, Beni güzel hatırla GİDİYORUM…

  • Boş konuşan insan çana benzer, içi boş olduğu için çok ses çıkartır !

  • Hergün bu kadar güzel mi bu deniz? Böyle mi görünür gökyüzü her zaman? Her zaman güzel mi bu kadar; bu eşya,bu pencere? değil, vallahi değil; bi iş var bu işin içinde…

  • Eski bir sevdadan kurtulmuşum artık bütün kadınlar güzel..

  • Gün olur, alır başımı giderim, denizden yeni çıkmış ağların kokusunda şu ada senin, bu ada benim, yelkovan kuşlarının peşi sıra. dünyalar vardır, düşünemezsiniz; çiçekler gürültüyle açar; gürültüyle çıkar duman topraktan. hele martılar, hele martılar, her bir tüylerinde ayrı telaş! gün olur, başıma kadar mavi; gün olur, başıma kadar güneş; gün olur, deli gibi…

  • “Asma suratını” deme be kadın , Ne değişir ? Yine , İstanbul’daki asma köprüler gibi , Asma gülücükler iliştiririm yüzüme ; Ve gözlerimin altından binlerce Marmara akıtırım… Şu Orhan Veli’ninde alacağı olsun… Serde erkeklik varmış ; ağlanmazmış…!!

  • “Sokakta giderken, kendi kendime gülümsediğimin farkına vardığım anlarda insanların beni deli zannedeceğini düşünüp gülümsüyorum.”

  • İşim gücüm budur benim Gökyüzünü boyarım her sabah Hepiniz uykudayken. Uyanır bakarsınız ki mavi. Deniz yırtılır kimi zaman. Bilmezsiniz kim diker. Ben dikerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum