23 Şubat 2015 Pazartesi

  • Nice güzellikler gördüm yeryüzünde, en güzeli bir sabah ellerinle uyanmak...

  • Ben akıllı kadınları severim: Düşünen, az konuşan, çok bilen.. Her yerde, her zaman nazı çekilen.

  • Öyle bir gel demelisin ki, Mesafeler anlamını yitirmeli.

  • Boşuna değil pazarları sevmeyişim. Durup durup içimin kararması, gözlerimin dolması apansız boşuna değil.

  • Bu kadar yürekten çağırma beni ! Bir gece ansızın gelebilirim...

  • Ne zaman seni düşünsem yalnızlığım aklıma gelir.

  • Yoruldum, her bulduğum yerde seni kaybetmekten.

  • Gökyüzü güneş de olsa... Sensiz karanlıktayım!

  • Dün bir fotoğrafta gözlerini gördüm. İki uzak yıldız gibiydiler, dalgın.

  • İçtiğim içkilerin Ve içimdeki bu dayanılmaz sıkıntı Bu emsalsiz hüzün Seni beklediğim içindir.

  • Geldin ya! şimdi herşey güzel seninle. yürümenin, konuşmanın, nefes almanın bir başka anlamı var artık. sen varsın ya, herşey bambaşka gözlerimde.

  • Gül biraz; bunca keder, bunca göz yaşı dinsin, Gül biraz; şu gökkubbe kahkahanı işitsin. Her gidenin ardından koşmaya değmez hayat, Gelecekleri bekle, gidecek varsın gitsin.

  • Bu karanlık bitse artık, bir ay doğsa Bir deli rüzgar çıksa; alıp götürse yılların içimde bıraktıklarını.

  • Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın, Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın, Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı; Beni bensiz bıraktın; beni sensiz bıraktın.

  • Sevmek… Seni alabildiğine sevmek… Hiçbir şeyi umursamadan, bütün karanlıkları hiçe sayarak sevmek Tutmak ellerinden, o derinlere inmek, gitmek oralara, o yerlere Orda hep sen olmalı, seni yaşamak ve olduğun yerde bile...

  • Yalan değil değiştiğim, yalan değil Şimdi her şarkı beni ağlatır Deli eden insanı zaman değil Zamanı unutmamak kahırdır...

  • Unutma ki her seven isimsiz bir kahramandır. Unutma ki insan; sevebildiği kadar insandır.

  • Ve deler sevgi dolu yüreğini sevgi bilmeyen bir kurşun.
  • Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.

  • Aşk başlamadan güzel Bakışlarda korku olduğu zaman güzel Birbirimize sezdirmemek... için çırpınış Başkaları görmesin diye çabalayış Gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman.

  • Sevgimi anlamadığın ve ona saygı göstermediğin anda ölebilirim... Karşılık vermediğin anda değil !

  • Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var...

  • Hani hiç bitmeyecek sandığım güzellikler? Ne sevinçler, arzular ve neler vardı gitti. Kalakaldım ortada böyle ben param parça, Her gelen yüreğimden bir şey kopardı gitti.

  • Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum.

  • Daha çok aldanacağız yaşadıkça. Anlasana bu ilk aldanışımız değil.

  • Biraz kül, biraz duman... O benim işte Kerem misali yanan... O benim işte İnanma gözlerine ben ben değilim -Beni sevdiğin zaman.. O benim işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum