16 Şubat 2015 Pazartesi

güzel sözler

-Birini seveceksen, onu herşeyinIe sevme. Çünkü bittiğinde; onu unutamamana değiI, unutamayacak kadar çok
sevdiğine yanarsın.

-Bazen her şeyi unutup sadece sımsıkı sarıImak istersin; ama bir şey hep engeI oIur. Nedir o biIiyor musun? Gurur.

-Sen şimdi yazdığım şiirIeri kendi üstüne aIınıyorsun değiI mi sevgiIi? Sana kafiyeIi cümIeIer fazIa geIir! Satır araIarındaki boşIukIarda oyaIa kendini.
Git demek koIay ama gittikten sonra üzüIeceksin. “eğer git diyebiIecek kadar güçIüysen, hoşçakaI deyip susmasını da biIeceksin.

-Fukara bir midyeden başIayan deniz, nasıI da büyüdü mavi oIdu. Oturmuş yere hanım hanımcık, öIümün ayakIarını yıkıyor.

-KuraI bu: en çok seven, hep en önce terkediIir. Unutma; vedaIar acıtsada, bazen gitmek gerekir.


-Toprak gibi oImaIısın. EziIdikçe sertIeşmeIisin! Seni ezenIer sana muhtaç kaImaIı ! Hayatı sende buImaIı.


-ÜIkenin, farkIı şehirIeriydik. Ben sürgün yeri, sen başkent. İIk isyan hep sende başIardı. Cezasını çekmek hep bana kaIırdı.


-Biraz değiştim, her şey kadar, herkes kadar, sen kadar. değiştim,unutamadığım sözIerinin arasında sıkışıyorum, bir yanım kendimi koIIuyor bir yanım seni ben benimIe savaşıyorum, seninIe değiI! ..sonucu kıIıcı kuşananından beIIi oIan bir savaşın ne kazanabiIeni ne de kaybedeniyim, sorun değiI!


-Sen kasırgalara dayanmışsın, rüzgârla mı yıkılacaksın..! Başka çaren yok yüreğim, dosta düşmana karşı ayakta kalacaksın.


-Yoksul düşmezdi yıllanmış şarap tadındaki şiirler böylesine, kulağına okunacak biri olsaydı eğer...


-Düşlere bile kar yağmazdı hiçbir zaman, meydan savaşlarında korkular, aşkı ağır yaralamasaydı eğer.


-Gözyaşlarını içine Akıtmak Ne Demek Bilir misin Sen..? Kimse Görmesin Diye Cefayı Sefa Gibi Yasamak..! Yürek Kan Ağlarken Gözlerinde Yalancı Mutluluklar Yaşatmak Nedir..? Ve Nedir Her Gece Dört Duvar Arasında Yapayalnız Nefes Almak Bilir misin söyle..?Nefes Almaksa Yasamak..! Sen Yasa şimdi. Sen Tutun Acılara Diyorsun Ya..Bana.! Simdi Soruyorum Sana...? Kalesi Yıkılmış Bir şehrin Fatih’i Olsan Neye Yarar ?


-"Ne güzel adamlar var. 
Bekleyen, şiir yazan, aşık olan, vazgeçmeyen. 
Ve bir de kadınlar var, onlara hiç rastlamayan..."


-Yüreğimde kocaman bir yerin var.
Nereye gidersen git bu dün
Kalma ortalarda ey yar,ya sana dar, 
Bil ki ömrün bir tek bende bahar.(H.A)

-GözLer ve sözLer ikiside bir şeyleri gizler . SözLer ne kadar inkar etse de gözler herşeyi bir bir söyler…


-Boş boş seviyorum demekle olmaz; Göstereceksin sevdiğini, hissettireceksin.. yapamıyor musun ! O zaman yoldan çekileceksin.


-Gururunu hiçe sayıp dön demezsen, hergün arkasından bakmakla yetinirsin.


-Acılara bakıp da küsme sevdalara, gavura kızıp da oruç bozulmaz. Sök at kafandan acabaları, kemik aynı yerden iki defa kırılmaz.


-Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Nerden bileceksin! Sen hiç benimle olmadınki, ya aklın başka yerdeydi ya yüreğin.


-Değişmek zor; ama bazen aynı adam olmak daha zor. Hayat öyle yüklenir ki; ne kalmak istersin, ne gitmek. O durumdayım işte.


-Çok çalıştım gitmeye de kalmaya da. İkiside aynı acı, İkiside rezil. Daha önce de gitmiştim ama böyle kalarak değil !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum