17 Şubat 2015 Salı

-Güçlü olmanın türlü yolları vardır, dürüst olmanın bir tek.


 -Bana yalanlar söylese yetinecektim, Ama yalan söyledi.


 -BEKLE Dedi, Bekle dedi gitti Ben beklemedim, o da gelmedi… Ölüm gibi bir şey oldu Ama kimse ölmedi… 


-Beni öyle bir yalana inandır ki, Ömrümce sürsün doğruluğu. 


-Benimle ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi ? dedi. İşte bu bana bir ömür yetti.


 -Ben sevmekten hiç borçlu çıkmadım.


 -Büyük işlerin içinde namus aramak yanlıştır.. Namusun içinde büyük işler aramak kadar. 


-Soru bir: Senin yüz fotoğrafın çekilecek, Yüzünde yüz var mı? Soru iki: Senin yüz fotoğrafın çekilecek, Sende çekilecek yüz var mı?.. 


 -Dost gerçekleri.. Düşman işine geleni.. Deli ağzına geleni.. Aşık içinden geçeni söylermiş.


-Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat herşeye bedeldir.


-Güzel bir kafe kesfettiginde, güzel bir film seyrettiginde, güzel bir sarki dinlediginde eksik kaldiklarini hissettin mi paylasamadigin için onunla…



-İnsanın zamanı varsa, herşeyin gelmesini beklemeye mecburdur. Her şeyi varsa eğer; Zamanın geçemesini beklemeye mahkumdur.


-Yanına kadar koştuktan sonra, Bir adım daha atamayacaksan eğer; Oraya kadar sakın koşma. Sana değil, bekleyene yazık olur.


-Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir. Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir. Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir. Yalnız ben biliyorsam bu aşktır. Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır.


-Her seven sevilenin boy aynasıdır. 
Sevmek sevilenin o aynaya bakmasıdır.



-Unutmak mı?
Delisin...
Gitmesemde bekler orada deniz.
Gelirsem, bilmelisin
Benim beklememdir burada deniz.
Gitmek gibi geleceğim
Denizin delisine
Delinin denizi gibi
O ne kadar giderse..



-Seni saklayacağım inan,
Yazdıklarımda,çizdiklerimde,şarkılarımda,şiirlerimde...
Sen kalacaksın,kimseler bilmeyecek,
Kimseler görmeyecek seni..
Bakacaksın benzemiyor gelen günler geçenlere
.Dalacaksın,
Bir sevgiyi anlamak ,bir ömür harcamaktır *
- HARCAYACAKSIN...!




-Kim kimi kimde bilirse bilsin ,
Ben seni bilmediğin bir yerde bekleyeceğim.




-Oyuncakları bırakıp yüreklerle oynayalı
Oyunların adı "aşk" kaldı ! 
Bense "çocuk".



-Keşke yalnızlığım kadar yanımda olsaydın..
Keşke yalnızlığımla paylaştığımı seninle paylaşsaydım..
Keşke senin adın yalnızlık olsaydı
ve ben hep yalnız kalsaydım..."



-Senin yokluğun benim yalnızlığımı yapmaz
Yalnızlığımı anlatır .
Benim yokluğum benim yalnızlığımı yapmaz
Varlığımı çoğaltır.



-Kendi bahçesinde dal olamayanın biri 
Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor.



-Gidecektim söze daldım kaldım.. 
Yarısını gitmek aldı, yarısını kalmak aldı...
Sustum durdum,sözler havada kaldı...



-Beni öyle bir yalana inandır ki,ömrümce sürsün doğruluğu..


-Öylesine güzel seviyorum ki seni
Öylesine saf
Öylesine temiz
Öylesine derin
Ve öylesine değil…



-Eskiden bir şato bir soyu,
Bir aşk bir şövalyeyi,
Bir dava bir aileyi doyururmuş.
Şimdi bir soy bir konağı, 
Bir şövalye bir aşkı,
Bir aile bir davayı besleyemiyor..!'

-Bir yürek üşümüş,
Kapamış kapılarını,
Onarmak zordur.


-“İyi geceler canım” derdin.
Gecenin iyiliğinden çok,
Canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde…


-Sakladığın kendini böldün iki yarım'a; 
İki kez yaralandın bir yarım yara için.

-Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. 
Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum.



-Ne zaman imkansızı seversen,
işte o zaman gerçek seversin.


-Kendini anlamadan beni,
Beni anlamadan, kendinı bir yere koyamazsın..!


-Ne kadar hatırlatsan kendini boş..
SENSİZ DE SENİ SEVEBİLİYORUM..


-Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa, 
Özleyeceksin!


-Ağlasam geçer 
Biliyorum.
Ağlanmıyor..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum