6 Mart 2015 Cuma

PİA



ne olur kim olduğunu bilsem pia'nın 
ellerini bir tutsam ölsem
 
böyle uzak seslenmese
 
ben bir şehre geldiğim vakit
 
o başka bir şehre gitmese
 
otelleri bomboş bulmasam
 
içlenip buzlu bir kadeh gibi
 
buğulanıp buğulanıp durmasam
 
ne olur sabaha karşı rıhtımda
 
çocuklar pia'yı görseler
 

bana haber salsalar bilsem
 
içimi büsbütün yıldızlar basar
 
bir hançer gibi çıkıp giderdim
 

ben bir şehre geldiğim vakit
 
o başka bir şehre gitmese
 
singapur yolunda demeseler
 
bana bunu yapmasalar yorgunum
 
üstelik parasızım pasaportsuzum
 
ne olur sabaha karşı rıhtımda
 
seslendiğini duysam pia'nın
 
sırtında yoksul bir yağmurluk
 
çocuk gözleri büyük büyük
 
üşümüş ürpermiş soluk
 

ellerini tutabilsem pia'nın
 
ölsem eksiksiz ölürdüm

 ATTİLA İLHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum