6 Mart 2015 Cuma

BELKİ GELMEM GELEMEM

Sen istinyede bekle ben burdayım 
İçimde köpek gibi havlayan yalnızlığım
 
Çünkü ben buradayım karanlıktayım
 
Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git
 
Çünkü elimi kestim beni kan tutuyor
 
Şarabım bütün ekşi suyum soğuk
 
Yanımda olmadın mı seni daha bir çok seviyorum
 
Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git
 

Yüzünü ıslatmadan ağlayabilir misin
 
Yarı geceden sonra telefon ettin mi hiç
 
Karanlık adamlar hüvviyetini sordu mu
 
Ben senin olmadığını arıyorum
 
Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git
 
Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git
 
Bana ait ne varsa hepsi seni korkutuyor sana ait ne varsa
 
Hiçbiri benim değil
 
Belki ölmek hakkımı kullanıyorum
 
Belki gelmem gelemem 5 dakika bekle git
 
Belki gelmem gelemem 5 dakika bekle git



 ATTİLA İLHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum